keskiviikko 30. lokakuuta 2019

Gigantti / Matkahuolto – toimitus meni pieleen

Tilasin Gigantista tietokoneen, toimitustavaksi Matkahuolto, kotiinkuljetus. Ja tilaukseen liittyvissä tiedoissa lukee, että Matkahuolto ottaa yhteyttä toimitusajankohdan sopimiseksi. Minulle tuli tänään ilmoitus asiamiespostista, että lähetys olisi noudettavissa sieltä. Soitin Gigantin asiakaspalveluun kyseisestä toimitusvirheestä. Selvisi, että nykyään Matkahuolto ei soita etukäteen, vaikka siis näin oli luvattu. Matkahuolto on vaan käynyt ovella. Tosin ei ainakaan tänään ole käynyt, vai eikö osaa soittaa ovikelloa.

Joka tapauksessa on tapahtunut siis virhe. Olen maksanut toimituskulut kotiinkuljetuksesta, ettei tarvitse hakea kahdeksan kilometrin päästä asiamiespostista konetta. Ei ole siis toimittu niin, kuin on luvattu. Jos sitten Matkahuolto on juuri muuttanut ehtojaan, niin vastuu on sillä joka lupaa että Matkahuolto ottaa yhteyttä toimitusajankohdan sopimiseksi.

Asiakaspalvelu ehdotti, että noutaisin lähetyksen asiamiespostilta. En luvannut noutaa, koska on sovittu kotiinkuljetus ja että Matkahuolto ottaa yhteyttä ennen perille toimitusta. Nyt jumiudutaan mökkiin odottamaan, että Matkahuolto ehkä jonain päivänä toimittaa lähetyksen minulle. Edelleenkään Matkahuolto ei kuulemma ota yhteyttä etukäteen.

3 kommenttia:

  1. Tätä bloggausta saa jakaa niin paljon kuin suinkin!!!!!!

    VastaaPoista
  2. Minkähän tahon kuluja tämä tapahtumienkulku kaiken kaikkiaan säästää? Enkä ole vakuuttunut siitäkään, että kotiinkuljetus tässä tapauksessa sujuu vieläkään mutkitta.

    VastaaPoista
  3. Juuri selvisi, että Matkahuolto ei olekaan ollut tässä toimituksessa osallisena, vaan joku tukkuri, näin ymmärsin, on käyttänyt Postia toimituksessa, vaikka siis tilauksen olin tehnyt muilla tiedoilla. Palaan asiaan. Pahoittelut siitä, että Matkahuolto tuli esille asiassa täysin aiheetta.

    VastaaPoista