S-ryhmä tuo Marks & Spencerin Suomeen, kertoo Taloussanomat. Ovela veto, sanoisin minä. Tee yhteistyötä, näin se menee.
Ehkä suomalaiset suuret kaupat, muiden muassa, rupeavatkin tekemään vapaaehtoisesti yhteistyötä esimerkiksi verkkokauppojen tai muiden mahdollisten kilpailijoidensa kanssa. Tai vaikka nämä eivät olisi kilpailijoitakaan, niin ovat kuitenkin sellaisia joiden avulla suomalaiset kaupan ketjut ja muut saavat uusia markkinoita kotimaassa ja vaikkapa ulkomailla. Ja tietysti säilyttävät ennen kaikkea nykyiset markkinansa.
Tosin jatkouutisen mukaan homma menee nimenomaan niin, että Marks & Spencer pyrkii jälleen Suomen markkinoille ja halusi S-ryhmän kumppanikseen. Ihan sama meikäläiselle miten päin, pääasia että kerrotaan kun on vaihteeksi jotakin mielenkiintoista kerrottavaa.
Lue myös blogin muita kirjoituksia, lue vaikka koko blogi.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti