sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

Voisi tapahtua juuri nyt!

Olen kirjoittamassa juuri nyt blogimerkintää siitä, että olen lukemassa juuri nyt uutista (todellisuudessa vain kyseisen uutisen otsikon) siitä, että juuri nyt ilmeisesti olen kaatumassa liukkaalla tiellä kohtalokkain seurauksin. Näyttää siltä, että kohta joudun kirjoittamaan, että tuossa uutisessa raportoidaan, että mitään ei ole tehtävissä sille että tulen lyömään pääni vaarallisesti katuun.

Nyt tilanne näyttää muuttuvan jännittäväksi. Joudunkin tässä välissä kirjoittamaan blogiini, että tässä vaiheessa uutisessa annetaan tilannetiedotus, jonka mukaan vielä olisi sentti matkaa minun pääni ja kadun välissä. Seuraan tilannetta edelleen herkeämättä seuraamani online-uutisen välityksellä.

Nyt ne kertovat siinä online-uutisessa, että pääni osui juuri katuun.

Onko sinulla lukijani juttuvinkki (kuva on pääasia), en tarkoita pakkoliitoksia; viiden vuoden suoja-aikaa en varsinkaan tarkoita, siitä ei nyt sovi puhua muutenkaan kun vaalit ovat liian lähellä; en tarkoita myöskään taloutta, en politiikkaa, en asuntomarkkinoita enkä edes sisustus- ruoka- tai laihdutusvinkkejä enkä edes sitä keitä sinkkuja sijaitsee lähipiirissäsi muka, ethän ole tylsä, vaan tarkoitan meillä täällä blogissani pelkästään sellaista juttuvinkkiä, että olet juuri ottamassa kuvaa siitä kun jotakin kauheaa on juuri nyt tapahtumassa. Minä sitten täältä blogistamme riennän paikalle seuraamaan tapahtumaa (happening).

Lue myös blogin muita kirjoituksia, lue vaikka koko blogi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti