keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

Soittaako asiakaspalvelu, ja jos niin milloin?

Yritin vaihtaa toistaiseksi voimassa olevan sopimukseni (sillä hetkellä ja edelleenkin) halvempaan määräaikaiseen sopimukseen, jota yhtiö mainostaa sivullaan.

Asiakaspalvelun yhteydenottoa odoteltuani ja myös lopulta yhteydenoton saatuani opin tässä yksinkertaisessa asiassa selkeästi sen seikan, että ainakaan minun niin sanottuna vanhana asiakkaana ei pidä jäädä yhteydenottolomakkeen ja soittopyynnön varaan, vaan pitää itse soittaa asiakaspalveluun. Tämän opin selkeästi. Yhteydenottolomake olisi kuitenkin siinä mielessä kätevä väline, että siinä voi jo valmiiksi mainita omat yksilöintitietonsa ja sen mitä haluaa, jolloin riittää että asiakaspalvelu soittaa ja asia sovitaan virheettömästi annettujen tietojen perusteella.

Kyllähän asiakaspalvelu lopulta soitti ajan päästä, ja asia tuli kuntoon. Tosin alkuperäisestä yhteydenottolomakkeesta ei ollut hyötyä, sillä jouduin antamaan puhelimessa sopimustiedot ja esittämään että haluan vaihtaa juuri tiettyyn sopimustyyppiin. No selkeästi se niinkin hoitui, mutta kuitenkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti